×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
تلفات کرونا در ایران به ۷۷ نفر رسید

تجارت گردان | تلفات کرونا در ایران به ۷۷ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علیرضا رئیسی روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کشور ۸۳۵ نفر هستند که ۱۱ نفر از این افراد فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان گیلان، قم و تهران در صدر درگیری با ویروس کرونا هستند. هرچند روند بیماری در قم ثابت شده، اما موارد ابتلا در این سه استان بیشتر است.

رئیسی گفت: از ابتدا تاکنون بیش  از ۸ هزار و ۵۳۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس بستری شدند که برای ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست انجام شده و دو هزار و ۳۳۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت افزود: امروز نشستی با جمعی از مدیران، کارشناسان و متخصصان سازمان جهانی بهداشت، منطقه مدیترانه شرقی این سازمان و کشور چین داشتیم که در این نشست بحث‌های فنی و تکنیکی در مورد غربالگری و تشخیص کووید ۱۹ بررسی شد.

وی بیان کرد: تاکید سازمان جهانی بهداشت و کارشناسان و متخصصان این سازمان این است که با توجه به جدید بودن ویروس، همه کشورها، تجربیات خود در پیشگیری و کنترل این بیماری را در اختیار همدیگر قرار دارند. همچنین در این نشست مسائل مرزها و چگونگی پیشگیری، ایزولاسیون، خدمات مراقبت در منزل و داروهای جدید مورد استفاده در بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مورد بررسی قرار گرفت.

تاکنون ۹۱ هزار و ۳۱۸ نفر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد سه هزار و ۱۳۱ نفر جان خود را به علت بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند و ۴۸ هزار و ۲۹۱ نفر بهبود یافته اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.