به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره روابطعمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مرکز ارتباط مشتریان این بانک با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده و شماره چهار رقمی ۱۵۵۴ نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.
مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز میتوانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینههای مختلف خدمات بانکی دریافت کرده و مشکلات بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. کارشناسان مستقر در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از تلفن، صندوقصوتی، پیام کوتاه و پست الکترونیکی به طور شبانهروزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.
بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند تماس مشتریان خود امکان تماس با شماره ۱۵۵۴ بدون نیاز به ورود پیش شماره را در تمام نقاط کشور فراهم کرده است. همچنین شماره ثابت ۰۲۱۸۸۸۵۲۲۰۰ نیز برای ارتباط با این مرکز به قوت خود باقی است.
شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان داخلی، فهرست ﺗﺠﻬﯿﺰﺍﺕ…
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان با استفاده از رویکردهای جدید، سطح آمادهبهکاری و بهروزرسانی…
سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه رفع چالشهای بخش خصوصی در توسعه صنعت…
حضور پرشور و میلیونی آحاد مردم از همه گرایش ها و سلایق مختلف در نماز…
هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد نوآوری و پایداری سازمانی ۱۱ مهرماه…
جشنواره تئاتر کافهای «کفیشه» به ابتکار فرشید قنبری با هدف جذب مخاطب و رونق اجراهای…