×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
تمامی قطعات ایساکو دارای کد اصالت کالا هستند

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در حاشیه بازدید سرزده از فروشگاه‌های مجاز سطح شهر تهران که به منظور اطمینان از فروش قطعات اصلی ایساکو در بسته‌بندی مخصوص و بررسی برچسب قیمت برخی محصولات صورت گرفت، گفت: شرکت ایساکو همواره بر خرید قطعات اصل تاکید کرده و اقداماتی که برای استعلام اصالت محصولات خود در نظر گرفته بود را همچنان با جدیت پی‌گیری می‌‌کند. 
بابک سلاجقه افزود: در شرایط کنونی با حجم قطعات تقلبی در بازار، ایساکو نمیتواند به تنهایی جلوی تقلب را بگیرد، اما با ارایه ابزار و راهکارها این قابلیت را ایجاد می‌کند که مردم خودشان بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص داده و کالای اصل را بخرند. 
وی گفت: خرید قطعات از فروشگاه‌ها و ‌نمایندگی‌های مجاز ایساکو، اولین توصیه این مجموعه برای جلوگیری از خرید قطعات غیراصلی و تقلبی است. 
سلاجقه خاطرنشان کرد: خریداران قطعات ایساکویی، به منظور آگاهی از اصالت قطعه، حتما پس از خرید، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت داشتن و یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند. 
مدیرعامل شرکت خدمات پس ازفروش ایران خودرو، از اپلیکیشن ایساکو به عنوان درگاه و خدمتی دیگر برای شناسایی قطعات اصل یاد کرد و افزود: اپلیکیشن ایساکو، دارای امکانات متنوع و کاربردی است، به عنوان مثال، مشتریان محصولات ایران خودرو می توانند با اسکن کد درج شده بر روی محصول متوجه شوند که این کالا در چه خودروهایی کاربرد دارد. 
وی ضمن اشاره به این‌که بازدید و نظارت بر فروشگاه‌های مجاز توسط مدیران دفاتر منطقه‌ای ایساکو در سراسر کشور استمرار خواهد داشت، افزود: فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو موظفند، تنها قطعات اصلی ایساکو را در مجموعه خود به فروش برسانند در غیر این‌صورت طبق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد. 
گفتنی است، شرکت ایساکو با ۶۵۰ نمایندگی و بیش از هزار فروشگاه مجاز در سراسر کشور، از معدود شرکت‌هایی است که قطعات با قیمت یکسان و مشخص به دست مصرف‌کننده می‌رساند و این موضوع کمک می‌کند که مشتری در هر لحظه بداند قطعه را با چه قیمتی می‌تواند تهیه کند تا از هرگونه اجحاف احتمالی به مشتریان جلوگیری شود.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.