به گزارش روابط عمومی و تبلیغات و اعلام مدیر سیستمها و نوآوری بیمه کوثر، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیتISO9001:2015، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریانISO10002:2018، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریISO10004:2018، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO10015:2019 و سیستم مدیریت ریسک ISO31000:2018 را بدون وجود عدم انطباق با الزامات صادر نمود.
زهرا جافری اعتماد مشتریان، بهبود مستمر و افزایش اثربخشی شرکت را دستاورد پیادهسازی الزامات در بیمه کوثر عنوان نمود و گفت: استقرار استانداردهای بینالمللی میتواند منجر به ارائه خدمات مطابق با نیاز مشتری و در نهایت رضایتمندی ذینفعان که یکی از اهداف کلان شرکت است را فراهم نماید.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیندها از همه همکارانم قدردانی میکنم. امیدوارم با تداوم این همکاری الزامات موجود در استانداردهای بینالمللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیههای بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.
حجت اله صیدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، با اشاره به ۴ مسئله مهم…
اعضای هیات مدیره بانک مسکن در سفر به استان یزد با حضور در جلسه تعاملی…
مشتریان بانک مسکن میتوانند با وکالتی کردن حساب خود، در طرح جدید پیش فروش و…
سید محسن فاضلیان و علی کمالی اعضای هیات مدیره طی سفر به بافق و بازدید…
کارکنان بانک صادرات استان همدان، همزمان با ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیهالسلام و گرامیداشت مقام…
در آستانه سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، جشن گرامیداشتی به همین مناسبت…