به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ آیین اختتامیه ممیزی مراقبتی تایید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست با حضور مهدی چمن زاد عضو هیئت مدیره و نماینده مدیریت ارشد در سیستم های مدیریتی و کیفی، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی و مدیران کل ستادی و اجرایی شبکه پستی کشور، با ارائه گزارش نهایی توسط سر ممیز شرکت گواهی دهنده خارجی، بدون مشاهده عدم انطباق برگزار و با موفقیت پایان یافت.
بنابراین گزارش در راستای بهبود عملکرد و ارتقای رضایت مشتریان با رویکرد افزایش بهره وری، ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 شرکت ملی پست با حضور ممیزین شرکت گواهی دهنده از تاریخ ۱۹لغایت ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در سطح واحدهای اجرایی منتخب و از تاریخ ۲ لغایت ۳ دی ماه در سطح واحدهای ستادی شرکت انجام گردید.
در این دوره ممیزان با مراجعه به واحدهای منتخب، رویه های اجرایی، فرآیندها، سوابق و مستندات سیستم مذکور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده اند و ضمن حصول اطمینان از انطباق و پیاده سازی الزامات مرتبط، در راستای بهبود مستمر و هدفمند، ضمن بیان نقاط قوت شرکت، توصیه های ارزنده ای مطرح نمودند.
براساس گزارش تیم ممیزی، توسعه داشبورد های مدیریتی، توسعه سامانه نظرسنجی و محاسبه شاخص NPS در راستای مشتری مداری، راه اندازی خدمت اعلام زمان تحویل مرسوله به گیرنده (TDS)، راه اندازی سرویس اثبات تحویل مرسوله (POD)، توسعه نظام پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) و اجرای نظرسنجی و تحلیل داده موثر در حوزه بازاریابی درخصوص مشتریان درآمدی از مهمترین نقاط قوت شرکت ملی پست اعلام شده است.
شایان ذکر است اداره کل فناوری اطلاعات و هوشمندسازی و منطقه پستی شمال شرق استان تهران به عنوان واحدهای نمونه ستادی و اجرایی در استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این دوره از ممیزی، معرفی شدند.