به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومى فولاد خوزستان، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با روش های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راه های افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوههای نوین رهبری بازار، تقویت استراتژیهای سازمان جهت برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری بود.
در این مراسم از شرکت فولاد خوزستان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، تقدیر و در همین راستا تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد.
گفتنی است، مجید عبیات مدیر صادرات فولاد خوزستان به نیابت از مدیرعامل، تندیس زرین این اجلاس سراسری را دریافت نمود.
دکتر افشین خانی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را به…
در مراسم تجلیل از یاوران اشتغال و خودکفایی که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)…
دانش آموزان دبستان دخترانه امام صادق (ع) در بازدید از موزه بانک ملی ایران با…
امکان ارائه خدمات صدور چک دیجیتال در سامانه بام فراهم شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در نامه ای…
تیم ملی فوتبال اسپانیا در هفته ششم لیگ ملتهای اروپا موفق شد حریف خود را…