به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک پاسارگاد، یازدهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان که از ابتدای خردادماه تا تاریخ ۳۱شهریورماه۱۴۰۳، با حضور ۱۵۰۰ نام تجاری معتبر کشور، در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات، با ثبت بیش از دو میلیون رأی مردمی برگزار شد، در تاریخ ۲۸مهرماه۱۴۰۳ با معرفی برندهای برتر کشور در محل سالن همایشهای صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به کار خود خاتمه داد.
بانک پاسارگاد که همواره توجه به نیاز مشتریان را سرلوحه ارائه خدمات خود قرار داده و احترام و خدمت به ایشان بهعنوان بخش اصلی فرهنگ سازمانی آن، منجر به تحقق باور متعالی “مشتری ذات بانک است” شده است، در یازدهمین دوره این جشنواره با انتخاب و رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان برای چهارمین بار متوالی در تمامی گروههای بانکی شامل “بانکداری اینترنتی”، “همراه بانک” و “خدمات بانکی حضوری”، عنوان محبوبترین نام تجاری بانکی را کسب کرد.
گفتنی است جشنواره برند محبوب به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی این امر را فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از آنها را فراهم آورد. در این جشنواره، مصرفکنندگان بهعنوان مهمترین تصمیمگیران و داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند و بر اساس تجربه خود در استفاده از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام و اظهارنظر میکنند. بر این اساس کسب این جایگاه توسط بانک پاسارگاد، افتخار ارزشمند و قابل توجهی است که تأکید کننده اعتماد و رضایت مشتریان ارجمند این بانک میباشد.
انجمن تولیدکنندگان و تأمینکنندگان برنج ایران، آخرین نامه خود پیش از فراگیر شدن بحران در…
عضو و دبیر شورای مشورتی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان صنعتی،…
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه شورای معاونان صندوق، احیای بانک سرمایه را از دستاوردهای…
بررسی آخرین صورت های مالی منتشر شده از سوی بانک ایران زمین نشان می دهد…
اجلاس سراسری مدیر شایسته با رویکرد تجلیل از چهرههای نامی صنعت و اقتصاد در سالن…
دکتر لیلی نیاکان سرپرست پژوهشکده بیمه در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه شرکت بیمه…