×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳
توافق پتروشیمی امیرکبیر و شرکت گاز بیدبلند برای احداث پالایشگاه جدید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، در این جلسه که با حضور سردار امیر حیات‌مقدم نماینده محترم مردم بندر ماهشهر، مهندس بیژن شیلانی مدیرعامل شرکت گاز بیدبلند و دکتر سعید صادقی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد، آخرین اقدامات پیرامون این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم بندر ماهشهر با بیان اهمیت این پروژه ملی گفت: در این جلسه صحبت های خوبی در مورد احداث یک پالایشگاه جدید پس از پالایشگاه فعلی بیدبلند مطرح شد که میتواند گازهای اتان و متان را تفیک نموده و از گاز اتان استحصال شده به عنوان خوراک شرکت امیرکبیر استفاده نمود.

مهندس شیلانی مدیر عامل شرکت گاز بیدبلند نیز ضمن تشکر از حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ نماینده بندر ماهشهر از شرکت های منطقه گفت: پروژه اتان ریکاوری که از ماهها قبل طرح های مطالعاتی آن انجام شده است، پروژه ای حیاتی و مهم برای بیدبلند و امیر کبیر است که راهکارهای اساسی و تمهیدات ویژه ای جهت انجام آن صورت پذیرفته است که امیدواریم این پروژه که در سطح ملی مطرح گردیده است، با کمک طرفین و انجام جلسات کارشناسی، در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

دکتر سعید صادقی نیز ضمن خیر مقدم و بیان نکاتی پیرامون این طرح زیربنایی افزود: در این جلسه چند ساعته دستورات سهامداران محترم پتروشیمی امیرکبیر در مجمع عمومی مبنی بر رایزنی با حوزه های بالادستی و تامین خوراک پایدار با قید فوریت بررسی گردید و در نهایت به نقشه راهی دست یافتیم که می تواند با کمک نماینده محترم و مجموعه بالادستی در شرکت ملی گاز هر چه سریع تر به مرحله اجرا منتج شود.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در پایان ابراز امیدواری کرد تا در سال جهش تولید با ساخت و راه اندازی این طرح بزرگ، منافع کثیر آن نصیب سهامداران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.