×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
توجه به فرهنگ و ورزش زمینه ساز رشد همه جانبه صنعت پتروشیمی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد ،  دکتر بهشاد در این آیین افزود: باور ما در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت پتروشیمی همیشه این بوده و خواهد بود که توجه به سلامت جسم که ورزش، نمود بارز آن است ارتباط و تاثیر مستقیم بر سلامت روح و روان دارد. چرا که ورزش از جمله اموری است که در نظام تربیتی ایرانی -اسلامی بسیار مورد تاکید و توجه قرار دارد. سلامت بدن و توجه به ورزیدگی و چالاکی و چابکی از جمله مسائلی است که در پزشکی و روانشناسی هم به آن توجه می شود.
وی افزود: بسیار خرسند و خشنودم که امروز در جمع ورزشکاران شرکت کننده در دومین دوره مسابقات ورزشی فرزندان زیر ۲۵ سال گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هستم که با پرداختن به ورزش و در کنار آن با پروراندن اصول اخلاقی در درون خود، تلاش کرده و می کنند تا موفقیت هایی در عرصه ورزش در سطح منطقه رقم زده و نام خود و عنوان شرکت بر تارک رشته ورزشی خود درج نمایند البته که این تلاش و کوشش که قطعا با دشواری های زیاد به دست آمده است شایسته تقدیر و تحسین است. اما تقدیر و تحسین اصلی و نهایی، زمانی است که ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف، خود را به اخلاق و اصول مردانگی و جوانمردی مزین کنند و همین، مرز ظریف قهرمانی و پهلوانی است.
وی در پایان با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تصریح کرد : شهادت رهبر شجاع و مجاهد خستگی ناپذیر، آقای اسماعیل هنیه را که توسط رژیم اشغالگر و تروریست اسراییل که بزرگترین مروج تروریسم دولتی در جهان است رخ داد به ملت بزرگ ایران، مردم رنج دیده و ستم کشیده فلسطین و همه مبارزان و آزادگان جهان اسلام و دیگر ملت های آزادی طلب و عدالت خواه تسلیت عرض می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.