به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،این پیامرسان در اربعین سال جاری توانست با ارائه خدماتی مانند«اعلام وضعیت» جهت تسهیل دسترسی زائران به اعضای خانواده و دوستان در پیاده روی اربعین و امکان خرید ارز اربعین در این ایام ۱۵ میلیون بار افزایش تماس و ۳۳ میلیون بار افزایش مشاهده وضعیت ها را تجربه کند.
پیامرسان بله در طول ایام اربعین با فراهم کردن امکان تماس صوتی و تصویری برای زائرانی که در کشور عراق امکان اتصال به اینترنت را داشته اند،۱۵ میلیون بار افزایش تماس صوتی و تصویری را نسبت به روزهای عادی شاهد بود که رضایت ۸۰ درصدی کاربران این پیامرسان را به دنبال داشته است.
پیامرسان بله با توجه به هزینه زیاد تهیه شارژ و اینترنت برای زائران در این سفر و قطع مقطعی اینترنت در برخی مناطق کشور عراق،اقدام به راه اندازی «سامانه اعلام وضعیت» کرد که کاربران می توانستند با استفاده از آن و بدون نیاز به اینترنت نسبت به مکان حضور همراهان خود اعم از اعضای خانواده یا دوستان، اطلاع پیدا کنند.
«سامانه اعلام وضعیت» بر بستر USSD فعال بوده و از آنجا که این پروتکل نیاز به پهنای باند اندکی دارد،در ازدحام جمعیت نیز به درستی وضعیت مکانی را به کاربر اعلام می کند و دچار اختلال یا کندی نمی شود.این سامانه با سیمکارت های همراه اول،ایرانسل و رایتل فعال بوده و بدون نیاز به اینترنت و کاملا رایگان است.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…