به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسین طالبی مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: روابط عمومی ها اکنون بیشترین ارتباط را با رسانه های جمعی و گروهی دارند و از سویی امروز شاهد افزایش روزافزون تعداد آن ها در فضای مجازی هستیم.
وی گفت: طبق گزارش سال گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ ارشاد؛ ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور در حال فعالیت هستند و در همین حال بخش اعظم محتوا؛ از طریق فضای مجازی ارایه می شود.
وی ادامه داد: در این زمینه روابط عمومی ها بیشترین چالش را با رسانه هایی دارند که در فضای مجازی و حتی بدون مجوز فعالیت می کنند.
ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه
مدیر سابق روابط عمومی چادرملو ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه در حوزه روابط عمومی را اصلی حیاتی خواند و عنوان کرد: با تحقق بیش از پیش این مهم؛ فضای با نشاطی در مجموعه ها برقرار می شود که به سایر ارکان مدیریت منتقل می شود و اثر آن اینگونه است که سایر کارکنان نیز تلاش می کنند تا به این سطح برسند.
ایجاد ارتباط دوسویه بین روابط عمومی های ایمیدرو
طالبی اعلام کرد: روابط عمومی شرکت ها، مجتمع ها و طرح های معدن و صنایع معدنی جدا از نوع سهامداری که دارند؛ یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و به دلیل ارتباط با ایمیدرو و برای رشد بنگاهی و بر مبنای یک تعهد اخلاقی و تعهد سازمانی؛ ارتباط و همکاری ها با این سازمان را توسعه دهند تا شاهد یک همگرایی منسجم باشیم.
گفتنی است در این گردهمایی از حسین طالبی به پاس سال ها خدمات در قامت مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و نیز مدیر سابق روابط عمومی چادرملو؛تقدیر به عمل آمد.
برند نالینو، پیشرو در تولید محصولات چدنی و لوازم خانگی، در یک رویداد باشکوه با…
مدیر تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: با بومیسازی بیش از ۸۷ درصد…
دومین روز از ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، فعالان حوزه صنعت فولاد در…
شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه CES 2025، از چشمانداز جدید خود تحت عنوان «هوش…
گروه مالی کیان با ارزشگذاری تامین سرمایه تمدن در مسیر پذیرش بورس قرار گرفت.
اکبر گلبو، مدیرعامل شرکت ایریسا در حاشیه ششمین جشنواره ملی فولاد ایران گفت: شرکت ایریسا…