×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران دسترسی به خدمات بانکی غیرحضوری را آسان‌ترکرد

تجارت گردان | توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران دسترسی به خدمات بانکی غیرحضوری را آسان‌ترکرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با افزایش تعداد علاقه‌مندان به استفاده از ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، تعداد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده این بانک با افزایش قابل توجه همراه شد به نحوی که تعداد استفاده کنندگان از اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران با افزایش استقبال بیش از ١٨ هزار و ۵٠٠ نفری هفته گذشته، از یک میلیون و ٨٠٠ هزار نفر فراتر رفت.
نسخه جدید همراه‌بانک صادرات ایران نیز با دارا بودن قابلیت‌ها و امکانات فراوان از جمله ابزارهای بانکداری الکترونیک این بانک است که با افزایش ۶ درصدی تعداد تراکنش‌های بهمن‌ماه سال جاری همراه بود. بیش از دو هزار و٢٠٠ درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران نیز در همین ماه با افزایش بیش از ۶ درصدی در تعداد تراکنش‌ها همراه بود.
همچنین گستردگی بیش از پنج هزار و ١٠٠ خودپرداز بانک صادرات ایران در سراسر کشور به عنوان دومین بانک برتر از این نظر، شرایط افزایش تراکنش‌های مبلغی بانک را در ماه بهمن نسبت به ماه قبل، از ٢٢ درصد فراتر برده است.
رشد تعداد تراکنش‌های مبلغی پایانه‌های فروشگاهی بانک صادرات ایران نیز در بهمن ماه نسبت به ماه قبل بیش از ١۵ درصد رشد ثبت کرد.
استفاده از تلفن‌بانک صادرات ایران (#٧١٩*) نیز همچنان مورد استفاده اغلب مشتریان بوده به نحوی که تراکنش‌های مبلغی در این ماه نسبت به ماه پیش از آن، از ١٧ درصد گذشت.
 هزینه‌های تراکنش‌های خرید پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران با کاهش قابل توجه در ماه‌های اخیر همراه بوده به نحوی که این بانک در دی ماه سال جاری به ازای هر ١٠ هزار تومان تراکنش خرید معادل ٧٣ ریال کارمزد پرداخت کرده که از میانگین ١٠۶ ریالی سایر بانک‌ها، کمتر بوده و حتی از هزینه ٨٢ ریالی بانک صادرات ایران در آبان‌ماه نیز کمتر شده است. این روند نشان می‌دهد که برنامه‌های بانک صادرات ایران برای تحقق اهداف کاهش هزینه در این مسیر نتایج داشته است.
با توجه به سهم بالای این بانک از بازار مبالغ تراکنش‌های بانکی، تعداد ۵۴ میلیون حساب سپهری، ۴۵ میلیون مشتری و بیش از ٢٢ میلیون کارت فعال، شرایط برای استفاده حداکثری از خدمات غیرحضوری بانک صادرات ایران فراهم است و نیاز به مراجعه حضوری به شعب به ویژه در شرایط کنونی به حداقل رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.