به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، وی ادامه داد: باید از این برتری بهره ببریم و با هوشمندسازی هر چه بیشتر و تسریع در ارایه خدمات، الگوی مشتری مداری در صنعت بیمه باشیم بگونه ای که تمام بیمه گزاران از خدمات بیمه البرز رضایت داشته باشند.
مدیرعامل بیمه البرز همچنین با اشاره به اینکه نباید در بازار رقابتی صنعت، پورتفو محور باشیم بلکه باید جذب پورتفوی اقصادی را در دستورکار قرار دهیم، بار دیگر بر بهبود شرایط معیشتی کارکنان بیمه البرز تاکید کرد و گفت: کاهش دغدغه های معیشتی نیروی انسانی رابطه ای مستقیم با رشد و بالندگی شرکت دارد.
این گزارش حاکی است، مدیرعامل بیمه البرز به همراه مجید علی پناهی رییس هیات مدیره، بهروز میرزایی مدیر دفترمدیرعامل و هیأت مدیره و امیرفرشاد هوشمند راد، معاون بازاریابی و فروش این شرکت در سفر استانی به مازندران از شعبه ساری بازدید و با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار کردند.
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…
بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیتهای فناورانه و…