به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملت، اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت های فنی، استفاده از فناوری های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.
بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه های موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.
در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…