Categories: بانک و بیمه

تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران؛ استراتژی بیمه تعاون در شبکه های اجتماعی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در بررسی که از سوی کاماپرس در رابطه با شبکه اجتماعی اینستاگرام شرکت های بیمه ای صورت پذیرفت، شرکت بیمه تعاون در تمام شاخص های «تعداد پسند (لایک)»، «تولید محتوای کیفی» و «نسبت کامنت به تعداد کاربران» در مرتبه برتر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه تعاون در کنار بیمه های حافظ و زندگی خاورمیانه، بیشترین تعداد لایک را از کاربران دریافت کرده و نظر مثبت بیشتری از کاربران را با خود همراه ساخته است.
همچنین این گزارش تأکید می کند که در پی تولید محتوای کیفی صورت گرفته در صفحه اینستاگرام شرکت بیمه تعاون، ۸.۱ درصد بیشتر از سایر شرکت های بیمه ای مورد پسند گاربران قرار گرفته است.
از دیگر سو، در بررسی صورت گرفته در خصوص مقایسه نسبت کامنت ها به تعداد کاربران در میان پست های منتشر شده شرکت ها بیمه ای، شرکت بیمه تعاون به عنوان دومین شرکت با بیشترین تعامل با کاربر شناخته شد.

فتحنایی

Recent Posts

انتشار یازدهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه بهار ۱۴۰۳

یازدهمین شماره فصلنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان مشتمل بر مقالات تازه با عناوین…

8 ساعت ago

بررسی آخرین وضعیت سه طرح توسعه‌ای شرکت ملی مس/تحول در زیرساخت‌های ورزشی ورزقان، شهربابک و رفسنجان

در جلسه امروز شورای توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران، آخرین وضعیت سه پروژه‌ درحال…

8 ساعت ago

اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیون دلاری برای خرید دکل و تجهیزات در شرکت ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی نفت از صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری در شرکت ملی حفاری…

8 ساعت ago

ویدیو: فولاد مبارکه افتخار ملی و جز ۹ شرکت برتر تولیدکننده فولاد جهان است / لزوم بازبینی سهمیه برخی از قطعه‌سازان خودرو در وزارت صمت

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی خودرو در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و…

9 ساعت ago

اعلام تغییر ساعت کاری شعب بانک آینده در استان خوزستان

ساعت کاری شعب استان خوزستان بانک آینده تغییر کرد.

9 ساعت ago

قانون موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه ابلاغ شد

سرپرست ریاست جمهوری، قانون موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران…

9 ساعت ago