Categories: بانک و بیمه

تولید محتوای کیفی و تعامل بالا با کاربران؛ استراتژی بیمه تعاون در شبکه های اجتماعی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در بررسی که از سوی کاماپرس در رابطه با شبکه اجتماعی اینستاگرام شرکت های بیمه ای صورت پذیرفت، شرکت بیمه تعاون در تمام شاخص های «تعداد پسند (لایک)»، «تولید محتوای کیفی» و «نسبت کامنت به تعداد کاربران» در مرتبه برتر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه تعاون در کنار بیمه های حافظ و زندگی خاورمیانه، بیشترین تعداد لایک را از کاربران دریافت کرده و نظر مثبت بیشتری از کاربران را با خود همراه ساخته است.
همچنین این گزارش تأکید می کند که در پی تولید محتوای کیفی صورت گرفته در صفحه اینستاگرام شرکت بیمه تعاون، ۸.۱ درصد بیشتر از سایر شرکت های بیمه ای مورد پسند گاربران قرار گرفته است.
از دیگر سو، در بررسی صورت گرفته در خصوص مقایسه نسبت کامنت ها به تعداد کاربران در میان پست های منتشر شده شرکت ها بیمه ای، شرکت بیمه تعاون به عنوان دومین شرکت با بیشترین تعامل با کاربر شناخته شد.

فتحنایی

Recent Posts

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با حضور شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز به کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با تمرکز بر شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و…

14 ساعت ago

روایتگری صحیح از فولاد مبارکه به عنوان یکی از الگوهای پیشرفت در کشور

محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در اختتامیه رویداد هنری «روایت پیشرفت» گفت:…

14 ساعت ago

رکورد بارگیری در انبار محصول شرکت پتروشیمی مارون شکسته شد

با همت مدیران و پرسنل پرتلاش شرکت پتروشیمی مارون بخصوص واحد های فنی و تولید…

14 ساعت ago

اسپانیا کرواسی را در هم کوبید و با اقتدار به صدر گروه B صعود کرد

تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، با نتیجه…

14 ساعت ago

بُرد سوئیس برابر مجارستان و شادی در سرزمین‌ ساعت‌

دومین دیدار یورو ۲۰۲۴ با بُرد ارزشمند سوئیس برابر مجارستان به پایان رسید تا آنها…

14 ساعت ago

۶۰۰٫۰۰۰ عروس و داماد از شعب سپهری وام ازدواج گرفتند

بانک صادرات ایران در ۸ سال گذشته، بیش از ۶۰۰ هزار فقره وام ازدواج به…

14 ساعت ago