×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
تکریم مشتریان؛ مهم‌ترین وظیفه امروز کارکنان بانک سپه

آیت اله ابراهیمی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان (۱۵۵۷) با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز گفت: تجمیع مشتریان شش بانک و موسسه مالی در قالب یک بانک واحد به نام سپه و اجرای طرح‌های توسعه در حوزه فناوری، نیاز به پاسخگویی مشتریان را در این مقطع چندین برابر کرده است.
وی پاسخگویی به مشتریان با شکیبایی و احترام را وظیفه تک‌تک کارکنان بانک در سراسر کشور دانست و خاطرنشان کرد: در چند ما اخیر بانک سپه به پشتوانه حمایت مشتریان و تلاش کارکنان توانست پروژه‌های مهمی در حوزه فناوری اطلاعات را عملیاتی کند و همکاران ما در شعب و مرکز ۱۵۵۷ با پاسخگویی مناسب به مشتریان در این زمینه نقش مهمی را ایفا کردند.
مدیرعامل بانک سپه به اهمیت بالای پاسخگویی مطلوب به مشتریان در ارتقای جایگاه بانک اشاره کرد و گفت: با رعایت اصول مشتری‌مداری ضمن حفظ مشتریان وفادار بانک سپه باید زمینه جذب مشتریان جدید را مهیا کنیم.
ابراهیمی تواضع و رفتار متعهدانه همکاران در خدمت به مشتریان را موجب تقویت دلگرمی و ترغیب حس وفاداری در آنها دانست و افزود: تکریم ارباب‌رجوع و عرضه خدمات و محصولات مطلوب بانک سپه را به بزرگ‌ترین و کارآمدترین بانک کشور تبدیل خواهد کرد.
شایان‌ذکر است مدیرعامل بانک سپه در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه به چندین تماس مشتریان پاسخ داده و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت.
براساس این گزارش دکتر ابراهیمی پس از بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه (۱۵۵۷) به‌صورت سرزده از اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و شعبه چهارراه اختیاریه بازدید کرد.
وی در این بازدیدها ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان شعبه اختیاریه و اداره کل مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم بر ضرورت رعایت قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در انجام امور تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.