Categories: بانک و بیمه

تکریم مشتریان و پرداخت بموقع خسارت ها اولویت کاری بیمه گران است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر کریمی در آیین تقدیر از بیمه گذاران و نمایندگان برتر شرکت بیمه کارآفرین در ارومیه با تاکید براینکه بیمه گران و بیمه گذاران یک خانواده هستند خاطرنشان ساخت:بیمه کارآفرین یکی از شرکت های بسیار خوب،  زنده و موفق می باشد که با مدیریت فنی و شایسته اداره می شود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران افزود: نگاه مدیریت ارشد بیمه کارآفرین بر تامین منافع مشتریان استوار است و نمایندگان  این شرکت آموزش دیده هستند.
وی خاطرنشان ساخت: تکریم و احترام مشتریان و پرداخت بموقع خسارت ها جزو اولویت های کاری بیمه گران باشد.
در آیین تقدیر از بیمه گذاران و نمایندگان برتر شرکت بیمه کارآفرین از نفرات  منتخب با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به مناسبت «روز جهانی معلم»

امروز، معادل ۵ اکتبر، در تقویم جهانی به نام بلند معلمان به ثبت رسیده است؛…

5 ساعت ago

هم افزایی و اهتمام جدی برای توسعه واحدهای صنعتی فناور و دانش بنیان

در دیدار معاون وزیر صمت با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری…

5 ساعت ago

پیشتازی ۲٫۵ برابری بیمه زندگی ما از متوسط صنعت بیمه

در حالی که سهم بیمه های عمر و زندگی از کل پرتفوی صنعت بیمه حدود…

5 ساعت ago

اقدامات عام المنفعه چادرملو در مناطق همجوار

روابط عمومی و امور بین المللی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گزارشی از اقدامات عام…

6 ساعت ago

رکورد توانگری مالی صنعت بیمه برای پنجمین سال متوالی شکسته شد؛ تاریخ‌سازی بیمه ملت با ثبت نسبت توانگری ۴۸۸ درصد

بیمه ملت برای پنجمین سال پیاپی، در سال ۱۴۰۳ عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را…

6 ساعت ago

اقدامات بیمارستان بانک ملی ایران از سال ۱۴۰۱؛ از راه اندازی کلینیک های مختلف تا تهیه دستگاه های جدید

بیمارستان بانک ملی ایران به‌عنوان مرکز درمانی وابسته به‌کل نظام بانکی کشور با بیش از…

6 ساعت ago