به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشانکرد: رضایت ذینفعان نه تنها یک الزام کسبوکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذینفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساختهای لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرمافزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمترسانی، منزلت و معیشت ذینفعان شده است.
وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقهای را از عوامل افزایش رضایت بیمهشدگان دانست و تصریحکرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمهشدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.
مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرحهای امام جواد(ع) و حلالیت از زیاندیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذینفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.
آنچه که شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه را در مقایسه با رقبا متمایز…
سرپرست دفتر آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر رشد…
به مناسبت سالروز ولایت حضرت علی (ع)، جشن بزرگ غدیر برگزار شد که در آن…
جشنواره « ستارگان بیمه های زندگی » با هدف توسعه و ترویج بیمههای زندگی و…
در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ، بیمه تجارتنو با استقرار در سالن بیمه و اینشورتک،…
بانک سامان با انتشار اطلاعیهای زمانبندی واریز سود سهام مصوب مجمع عمومی عادی سالانه منتهی…