×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳

فخرالدین هاشمی‌نژاد سرمربی تیم فوتسال شهرستان سوادکوه در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتسال شهدای سوادکوه بعد از ۷ سال تلاش با نام شهدای سرخ کلا شروع به کار کرد از لیگ دو استان به لیگ یک صعود و بعد به لیگ برتر رسید این تیم همچنان با تلاش مستمر بعد از ۳ سال با همت ورزشکاران و مسئولان به فینال مسابقات لیگ برتر استان راه یافت با کسب عنوان دومی به لیگ برتری رسید.

وی افزود: تیم فوتسال شهدا با کسب مقام دوم بعد از ۳ماه استراحت در اواخر اردیبهشت ماه سال جدید در لیگ کشور فعالیت خود را شروع می‌کند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه تیم از لحاظ فنی آمادگی کامل را برای مسابقات دارد، تصریح کرد: بازیکنان به مدت ۴ تا ۵ ماه تمرین در ۳٠بازی تدارکاتی یک باخت، ۳ تا ۴تساوی داشتند و بیشتر بازی‌ها را با برد به افتخارات خود افزودند.

وی با اعلام اینکه تیم فوتسال شهدای سوادکوه با کل تیم‌های مازندران بازی کرد و در حال حاضر آمادگی کامل برای مسابقات را دارد، گفت: با رایزنی‌های انجام شده توسط مسئولان فوتسال استانی وهیات مدیره تیم به لیگ دو کشور راه پیدا کرد و با تیم‌های قزوین، اردبیل، شاهرود و نیروی زمینی تهران هم گروه خواهد بود.

هاشمی نژاد به آمادگی کادر فنی با ورود به باشگاهای تخصصی فوتسال ساری و برگزاری دوهفته اردو در مرکز استان و تمرینات در شهرستان‌های قائمشهر، شیرگاه اشاره کرد و ادامه داد: برای حمایت تیم فوتسال شهدای سوادکوه حضور مسئولان در مسابقات باعث دلگرمی می‌شود هرچند قول‌های نمایندگان شهرستانی هنوزعملی نشد.

وی ماندگاری تیم‌های ورزشی را منوط به توجه و حمایت مسئولان دانست و یادآور شد: تیم فوتسال مانند بقیه تیم‌ها نیست که بعد از مدتی منحل شود برای پابرجایی این تیم زحمت فراوانی کشیده شده است و به راحتی از دست نمی‌رود.

سرمربی تیم فوتسال شهرستان سوادکوه افزود: طبق گفته‌ی فدراسیون که تشکیل تیم با بازیکنان جوان باید باشد؛ ما هم هدفمان تشکیل تیم‌های جوانان و تیم امید بود هرچند به خاطر مشکلات مالی به نتیجه نرسید اما تلاش ما تشکیل تیم امید است.

تیم فوتسال شهدای سوادکوه در یک قدمی قهرمانی لیگ کشور

وی به انگیزه بالای بازیکنان با وجود کمی و کاستی‌های تیم اشاره کرد و گفت: قطعا تشکیل تیم وشکل‌دهی آن در روحیه بازیکنان تاثیر گذار است اما ورزشکاران برای صعود در لیگ کشوری تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال شهرستان سوادکوه به  تجربه تلخ رشته‌هایی که سهمیه گرفتند به  لیگ دو هم رسیدند و بعد از ۲الی ۳سال از هم پاشیدند اشاره کرد و افزود: تیم فوتسال شهدای سوادکوه به راحتی به دست نیامد که از دست برود.

این مسئول، خط قرمز خود را تغییر ندادن نام این تیم ورزشی برای جذب تبلیغ اسپانسرها عنوان کرد و گفت: قطعا با سرمایه گذاری و حمایت این تیم، نه برای امسال بلکه در آینده فوتسال شهدای سوادکوه ماندگار و به درجات بالایی خواهد رسید.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.