×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
ثبات و نظارت در بازار مرغ

تجارت‌گردان – رضا مبصری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت قیمت و عرضه مرغ در بازار بر اساس فهرست اعلام‌شده اقلام خوراکی، گفت: قیمت‌های اعلام‌شده در این فهرست منصفانه بوده، زیرا تمامی بخش‌ها را در نظر گرفته است و بر اساس مقتضیات امروز بازار قیمت اعلام‌شده مرغ مناسب است.

وی افزود: عرضه مرغ به بازار در حال افزایش است و نظارت‌ها نیز انجام می‌شود درحالی‌که به سمت ثبات در بازار مرغ پیش می‌رویم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: به‌احتمال‌زیاد از آذرماه تا پایان سال با توجه به مقدار تولید قطعاً بازاری باثبات و مطابق قیمت‌گذاری‌های صورت گرفته خواهیم داشت.

مُبصری در خصوص کیفیت مرغ منجمد، بیان کرد: مرغ منجمد به لحاظ بهداشتی نسبت به مرغ گرم زنجیره مطمئن‌تری دارند، زیرا مرغ منجمد بلافاصله بعد از تولید سردسازی و بعد منجمدسازی می‌شود بنابراین رشد باکتری به حداقل می‌رسد و سلامت لاشه نیز حداکثری است.

وی در ادامه گفت: همچنین با توجه به تکنولوژی که در انجماد مرغ به‌کار گرفته می‌شود باعث شده که هنگام مصرف نیز حداقل خروج پروتئین و مواد مغذی را داشته باشیم.دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: مرغ منجمد قابلیت عرضه فراوان دارد و به لحاظ کیفی نیز دارای اطمینان کافی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.