به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اجرای طرح ملی خامه استریل پگاه با شعار «خامه صورتی، اصلش پگاهه» که برای اولین بار درکانالهای خرده فروشی، فروشگاههای زنجیرهای، عرضه و غرف و کانال دیجیتال مارکت طی تیرماه ۱۴۰۰ اجرا شد، رکوردهای تازهای در حوزه فروش و تبلیغات به ثبت رسید.
این طرح با هدف افزایش فروش، افزایش حضور درشلف و بازپسگیری سهم شلف، افزایش پوشش مشتریان، مدیریت درصد ضایعات و برگشتی با مشارکت شرکتهای تولیدی، به اجرا درآمد.
در این کمپین پس از طراحی شعار کمپین: «خامه صورتی اصلش پگاهه»، طراحی گرافیکی، تصویر سازی و ساخت موشن اختصاصی، ساخت استوری و پست کمپین، اطلاع رسانی از طریق گروهها و اینستاگرام پگاه و شرکتهای گروه، تهیه و تنظیم پنج خبر سراسری وانتشار اخبار در پرتال خبری و ۳۶ سایت خبری و خبرگزاری و گروههای مجازی انجام شد.
تهیه و انتشار ویدئوی چگونگی اجرای طرح و نظرات مصرف کنندگان در مناطق پنجگانه، تهیه ویدئو و انتشار در آپارات با ۴ میلیون بازدید نیز از جمله اقدامات حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات طرح ملی خامه بود.