به گزارش تجارت گردان به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، «محمدحسن ذیبخش» اظهارداشت: براساس گزارش عملکرد سامانه حقوق مسافر در فروردین ماه ۱۴۰۰، به ۹۶ درصد شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ داده شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: این گزارش نشان می دهد سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله ۲۴۲ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی۴۷ مورد گزارش شده است.
ذیبخش افزود: با اقدامات و مکاتبات صورت گرفته تعداد شرکت های هواپیمایی ممتاز در پاسخگویی از ۷درصد در اسفند ۱۳۹۹ به ۱۱ درصد در فروردین ماه ۱۴۰۰ا فزایش یافته که بیانگر افزایش ۵۷ درصدی پاسخگویی شرکت های هواپیمایی به شکایات مردمی است.
وی گفت: همچنین دربازه زمانی مذکور شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به عنوان شرکت کاملا بی توجه در پاسخگویی به شکایات مردمی معرفی می شود.
ذیبخش تاکید کرد: مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا سازمان هواپیمایی با هدف نظارت بیشتر در شرایط کرونایی، اسفند سال گذشته از افزایش نطارت ها واعلام نام شرکت های خاطی خبر داد.
رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با…
دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…
سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…