
به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاعرسانی و امور بینالملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، بر اساس اعلام صالحی آرتیمانی، در ایام نوروز سطح ارائه خدمات در ترمینالها، بر اساس شاخصهای استاندارد ارائه شده در شورای بینالمللی فرودگاهها(ACI) ارزیابی میشود که شامل دسترسی به فرودگاه و مبادی ورودی، فرآیند پذیرش بار و مسافر، نحوهی برخورد کارکنان با مسافران، خدمات و تسهیلات ارائه شده، غرف، گیتهای بازرسی و رضایتمندی کلی مسافران است.
صالحی آرتیمانی افزود؛ شیوهنامهی حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در سطح ترمینالها در اختیار مسافران قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری شرکتهای هواپیمایی خاطرهی خوشی برای مسافران نوروزی بسازیم.
https://tejaratgardan.ir/?p=343746