×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۳
جابجایی ۷۹ هزار و ۵۵۵ مسافر در ۴ روز ابتدایی عملیات نوروزی

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، بر اساس اعلام صالحی آرتیمانی، در ایام نوروز سطح ارائه خدمات در ترمینال‌ها، بر اساس شاخص‌های استاندارد ارائه شده در شورای بین‌المللی فرودگاه‌ها(ACI) ارزیابی می‌شود که شامل دسترسی به فرودگاه و مبادی ورودی، فرآیند پذیرش بار و مسافر، نحوه‌ی برخورد کارکنان با مسافران، خدمات و تسهیلات ارائه شده، غرف، گیت‌های بازرسی و رضایتمندی کلی مسافران است.

صالحی آرتیمانی افزود؛ شیوه‌نامه‌ی حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در سطح ترمینال‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری شرکت‌های هواپیمایی خاطره‌ی خوشی برای مسافران نوروزی بسازیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.