به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، ستار شیرعالی در جریان این بازدید که صبح امروز انجام شد، افزود: «تامین رضایت مردم از کیفیت ارایه خدمات اولویت نخست هر سازمان است. به همین منظور، روند ارتقای کیفیت و بهبود فرایندها، همواره باید مورد بررسی و پایش قرار گیرد.»
بازدید از باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب، اجرای عملیات پستی آمادهسازی و رهسپاری مرسولات، روند قبول بستهها و پاکتها در باجهها، آشنایی با سیستم سورتینگهای هوشمند پردازش مرسولات پستی و سورتینگ رباتیک، دیدار و گفتگو با کارکنان، مشتریان و شرکتهای دانش بنیان همکار پست و قول مساعد در خصوص کمک به حل مسایل و مشکلات آنها، بخش دیگری از بازدید شیرعالی، معاون اقتصادی سازمانی بازرسی کشور از مرکز تجزیه و مبادلات بود.
در این بازدید مصطفی پورعلی شهری مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و قراردادها، امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، محمد مهدی پیشقدم مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور وی را همراهی کردند.