به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، ستار شیرعالی در جریان این بازدید که صبح امروز انجام شد، افزود: «تامین رضایت مردم از کیفیت ارایه خدمات اولویت نخست هر سازمان است. به همین منظور، روند ارتقای کیفیت و بهبود فرایندها، همواره باید مورد بررسی و پایش قرار گیرد.»
بازدید از باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب، اجرای عملیات پستی آمادهسازی و رهسپاری مرسولات، روند قبول بستهها و پاکتها در باجهها، آشنایی با سیستم سورتینگهای هوشمند پردازش مرسولات پستی و سورتینگ رباتیک، دیدار و گفتگو با کارکنان، مشتریان و شرکتهای دانش بنیان همکار پست و قول مساعد در خصوص کمک به حل مسایل و مشکلات آنها، بخش دیگری از بازدید شیرعالی، معاون اقتصادی سازمانی بازرسی کشور از مرکز تجزیه و مبادلات بود.
در این بازدید مصطفی پورعلی شهری مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و قراردادها، امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، محمد مهدی پیشقدم مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور وی را همراهی کردند.
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلتهای جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…
شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازهترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…
همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینیهای ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمانهای بلند…
دکتر حمیدرضا ثقفی، سرپرست گروه پتروپارس، از پروژه CTEP بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمترسانی بیمهای، درمانی و…