جایگاه پست در خط‌ مقدم خدمت‌رسانی به هموطنان قرار دارد

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، ستار شیرعالی در جریان این بازدید که صبح امروز انجام شد، افزود: «تامین رضایت‌ مردم از کیفیت ارایه خدمات اولویت نخست هر سازمان است. به همین منظور، روند ارتقای کیفیت و بهبود فرایندها، همواره باید مورد بررسی و پایش قرار گیرد.»

بازدید از باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب، اجرای عملیات پستی آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات، روند قبول بسته‌ها و پاکت‌ها در باجه‌ها، آشنایی با  سیستم سورتینگ‌های هوشمند پردازش مرسولات پستی و سورتینگ رباتیک، دیدار و گفتگو با کارکنان، مشتریان و شرکت‌های دانش بنیان همکار پست و قول مساعد در خصوص کمک به حل مسایل و مشکلات آنها، بخش دیگری از بازدید شیرعالی، معاون اقتصادی سازمانی بازرسی کشور از مرکز تجزیه و مبادلات بود.

در این بازدید مصطفی پورعلی شهری مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و قراردادها، امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، محمد مهدی پیش‌قدم مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات کشور وی را همراهی کردند.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago