×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
جدال ۴ و ۶ برنده نداشت؛ فروزان مانع از شکست فولاد شد

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه یک بر یک روی اسکوربورد حک شد.

ابتدا فولاد خوزستان بود که در دقیقه هشت توسط آیاندا پاتوسی به گل رسید. بازیکن آفریقایی فولاد پیش از این با لباس استقلال نیز در این ورزشگاه به سپاهان گل زده بود. البته این پایان کار نبود و محمدرضا حسینی در دقیقه ۳۴ با شوتی دقیق به کنج دروازه محسن فروزان کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان به قوت خود باقی ماند و ۲ تیم امتیازات را تقسیم کردند. شاید اگر درخشش محسن فروزان و بی‌دقتی بازیکنان سپاهان نبود، تیم محرم نویدکیا می‌توانست از ثبت سومین تساوی متوالی جلوگیری کند اما این اتفاق رخ نداد.

با این نتیجه طلایی‌پوشان با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جای گرفتند و شاگردان جواد نکونام با ۱۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند. رده‌هایی که برای هیچ‌کدام از ۲ تیم رضایت‌بخش نیست و هر ۲ به دنبال رده‌های بالاتر هستند. نباید فراموش کنیم که هر ۲ تیم تا به اینجای کار ۹ بازی را به انجام رسانده‌اند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن(جلال‌الدین علیمحمدی)، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده(محمد محبی)

ترکیب فولاد:

محسن فروزان، سیدمحمد میری، وحید حیدریه(مهران درخشان‌مهر)، لوسیانو پریرا، عارف آقاسی، محمد آبشک(محمدزبیر نیک‌نفس)، آیاندا پاتوسی، محمد قاسمی نژاد، فرشاد احمدزاده، موسی کولی بالی، صالح حردانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.