بر همین اساس ابوالفضل پورحسنی مدیر شعب استان یزد در جمع روسای شعب لازمه رسیدن به موفقیت را جدیت بیان کرد و گفت: برای رشد سازمان مهمترین نکته جدیت و برنامه ریزی دقیق است. همکاران باید با بازاریابی مستمر و معرفی دقیق محصولات، مشتریان را با خدمات بانک آشنا کنند.پورحسنی آراستگی شعب و همکاران را احترام به مشتریان بیان کرد و بر نظارت به این موضوع توسط روسا شعب تاکید کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از ابتلای ۴۰۰ میلیون نفر در سال به…
با تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو و پیگیریهای مستمر صورت گرفته، فرآیند ورود سهام سلیم…
دومین جشنواره ملی حکمت در محل مرکز همایشهای صداوسیما با حضور معاون وزیر صمت و…
در "دومین جشنواره ملی حکمت" پس از ارزیابی سازمانها بر اساس معیارهای تخصصی، نشان ملی…
رئیس جمهور منتخب بر توجه ویژه دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه به عنوان یکی…
ایرانسل برای تسهیل ارتباطات زائران عتبات عالیات در ایام محرم، بسته رومینگ ویژه این ایام…