به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رضا باقری اصل اظهار داشت: در دوران پسا کرونا تحولات دیجیتال شتاب بیشتری دارد و انتظار میرود که تلاش بیشتری برای پاسخگویی به نیاز مردم در حوزه خدمات غیرحضوری انجام شود.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، گفت: مدیریت تقاضای این جمعیت از طریق روندهای سنتی قابل تداوم نیست و مردم منتظر ایجاد تحولات جدی در این سازمان هستند.
وی افزود: مردم تحولاتی را در کشور مشاهده و با سازمان تامین اجتماعی مقایسه می کنند و احساس دارند این سازمان نیز بایستی رفتارش همانند یک سیستم متحول شده و دیجیتال شده کامل باشد.
باقری اصل گفت: هر چقدر خدمات بهتر و کاملتری ارائه شود متعاقب آن تقاضا و توقعات مردم نیز بیشتر می شود تا زمانیکه یک خدمت نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشد.