جزئیات ۶ پنل تخصصی در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اعلام شد

خلیفه سلطانی توضیح داد: پنل فرصت های زیست بوم ” فناوری و نوآوری” در رفع نیازمندی های بومی سازی و توسعه تکنولوژی در زنجیره معدن و فولاد کشور، سه شنبه هفته جاری  ۲۰ دی ماه، در جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: هم اندیشی چالش‌محور تولیدکنندگان، سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان با شرکت های زنجیره آهن و فولاد با حضور مدیران بومی سازی و توسعه تکنولوژی شرکت های زنجیره آهن و فولاد نیز در پنج شنبه هفته جاری ۲۳ دی ماه، در نمایشگاه فولاد اجرا می گردد.

به گفته دبیر جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، ۴ پنل تخصصی در روز چهارشنبه هفته جاری ۲۲ دی ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در محل برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد در هتل المپیک تهران برگزار می شود که عبارت است از:
 ۱)‌ توانمندی و چالش های بهره گیری از  قانون استفاده حداکثری از تولید داخل ( سامانه توان ایران )، ۲)‌ بهم رسانی نیازهای زنجیره آهن و فولاد با توانمندی تولیدکنندگان، سازندگان و شرکت های دانش بنیان در سامانه جامع کسب وکار کارلینک، ۳)‌ ابعاد بومی سازی نسوزها در زنجیره آهن و فولاد کشور و ۴)‌ فرصت های پیش بینی شده در برنامه های توسعه صنایع کوچک کشور.

شایان ذکر است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی،  با حضور و مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

فتحنایی

Recent Posts

پخش زنده لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

لنز ایرانسل مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را که با حضور تیم ملی والیبال ایران…

8 ساعت ago

همه چیز درباره سهام کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام)

امروزه نقش و اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی مردم، بر کسی پوشیده نیست.…

8 ساعت ago

حضور «شرکت ملی پست» در نقاط دور، نقطه اطمینان مشتریان است

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست شورای اداری پست…

8 ساعت ago

سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت

معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران، بخشنامه اداره اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی…

9 ساعت ago

تفاهم نامه همکاری تامین سرمایه تمدن با منطقه ویژه اقتصادی سرخس

در راستای نقش آفرینی مداوم شرکت تأمین سرمایه تمدن در فضای اقتصادی و کسب و…

9 ساعت ago