به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک آینده، مکان فعالسازی غیرحضوری سامانه کیلید با استفاده از رمز دوم پویای کارت مشتریان بانک آینده، ارسال پیامک اطلاعرسانی به مشتری هنگام ورود به سامانه موبایلی کیلید، ارسال پیامک هنگام ثبت و انتقال چک برای امضاداران در سامانه صیاد (پیچک)، ایجاد قابلیت درج شرح/ بابت در عملیات ثبت و انتقال چک توسط مشتری، ایجاد قابلیت نمایش نام گیرنده چک (در صورتیکه گیرنده مشتری بانک آینده نباشد) در زمان ثبت و انتقال چک، ایجاد قابلیت درج شرح برای آخرین انتقال در چک، ایجاد قابلیت استعلام چک با استفاده از سری/ سریال چک، ایجاد قابلیت عودت انتقال چک و امکان استعلام عودت چک در گزینه «استعلام انتقال/ عودت (چندامضایی)» از ویژگیها و قابلیتهای فراهم شده برای مشتریان این سامانه هستند.
“کیلید”، بانک همراه مشتریان و شرکتهای کوچک و بزرگ برای رفع نیازها و انجام امور بانکی و مالی آنها است.
همچنین، با استفاده از سامانه «کیلید» بانک آینده، شما میتوانید مشتری بانک آینده شده و با افتتاح حساب بهعنوان مشتری بانک، از خدمات مشاهده و دریافت صورتحساب، انتقال وجه داخلی و بینبانکی (پایا، ساتنا)، انتقال از طریق شماره موبایل، دریافت فهرست حسابها بههمراه شماره شبا، استعلام چکهای صیاد و سایر موارد بهرهمند شوید.
امروز، معادل ۵ اکتبر، در تقویم جهانی به نام بلند معلمان به ثبت رسیده است؛…
در دیدار معاون وزیر صمت با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری…
در حالی که سهم بیمه های عمر و زندگی از کل پرتفوی صنعت بیمه حدود…
روابط عمومی و امور بین المللی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گزارشی از اقدامات عام…
بیمه ملت برای پنجمین سال پیاپی، در سال ۱۴۰۳ عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را…
بیمارستان بانک ملی ایران بهعنوان مرکز درمانی وابسته بهکل نظام بانکی کشور با بیش از…