گروه : بانک و بیمه
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بر این اساس، علاوه بر امکان ثبت درخواستهای آنلاین و آفلاین برای کاربر، امکان مشاهده جزییات حسابها و تراکنشها، جزییات دقیق تیکتهای ثبت شده و گزارش آخرین وضعیت آنها، مانده حساب و ویجتهای راهنمایی کاربر در نسل جدید فراهم شده است.
سامانه پیشخوان مجازی، بر پایه فناوریهای نوین، بهنحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیتهای یک شعبه مجازی را برای کاربران بههمراه دارد.
همچنین، در پیشخوان نسل سه با هدف بهبود تجربه مشتریان، امکان سفارشیسازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.
https://tejaratgardan.ir/?p=155985