×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس دی‌ماه برگزار می‌شود

تجارت گردان | جشن جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس دی‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مهرالله رخشانی‌مهر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: با افتتاح ۱۶۰ مدرسه خشتی بازسازی شده، به زودی جشن جمع‌آوری این مدارس در کشور برگزار خواهد شد و دیگر هیچ دانش‌آموزی در این مدارس تحصیل نمی‌کند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: پس از برگزاری جشن پایان مدارس خشتی و گلی در کشور، بازسازی و نوسازی مدارس سنگی و کانکسی نیز در اولویت بعدی خواهد بود و این روند تا زمانی که تمام دانش‌آموزان کشورمان از فضای استاندارد آموزشی برخوردار شوند، تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفته اول دی‌ماه زمان اعلام جمع‌آوری بخاری‌های نفتی دارای علمک گاز در مدارس است که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: این مراسم با عنوان همایش نگهداری فضاهای آموزشی برگزار می‌شود که در آن همایش جمع‌آوری بخاری‌های نفتی دارای علمک گاز نیز اعلام خواهد شد.

رخشانی‌مهر ادامه داد: با همکاری و تلاش نیروهای موجود در مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده پرونده زلزله کرمانشاه عملا بسته شده است. همچنین مشکلات بسیاری که بر اثر سیل در استان‌های خوزستان و گلستان رخ داده بود، برطرف شد و دانش‌آموزان این مدارس در حال حاضر در کلاس‌های تازه تعمیر و تازه تاسیس خود درس می‌خوانند.  

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورخاطر نشان کرد: عملا کارهای این سازمان در خصوص سیل و زلزله جمع شده و تنها پیشرفت‌های کار در شهرستان‌های مختلف متفاوت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.