به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، پرتوی در خصوص اهمیت برگزاری این جلسه گفت : در راستای ایجاد همدلی در بخش همکاران واحدهای خسارت و تقویت روحیه خدمت بی منت به ذینفعان جلسه فوق با هدف همفکری و تبادل نظر در جهت بررسی های فنی بخش خسارت در حوزه بیمه های اتومبیل ، توسعه خدمات خسارت آنلاین در بستر “سامانه بیمه ایران من” تشکیل شد و امیدواریم هر چه سریع تر ارائه خدمات خسارت غیر حضوری و پرداخت بر خط را توسعه دهیم تا حداکثر رضایت ذینفعان را تامین نماییم.
https://tejaratgardan.ir/?p=222640