به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، پرتوی در خصوص اهمیت برگزاری این جلسه گفت : در راستای ایجاد همدلی در بخش همکاران واحدهای خسارت و تقویت روحیه خدمت بی منت به ذینفعان جلسه فوق با هدف همفکری و تبادل نظر در جهت بررسی های فنی بخش خسارت در حوزه بیمه های اتومبیل ، توسعه خدمات خسارت آنلاین در بستر “سامانه بیمه ایران من” تشکیل شد و امیدواریم هر چه سریع تر ارائه خدمات خسارت غیر حضوری و پرداخت بر خط را توسعه دهیم تا حداکثر رضایت ذینفعان را تامین نماییم.
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…
بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیتهای فناورانه و…
گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…
مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر…
حجتی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون در دیدار با رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی…
مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را…