×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
جلسه تبیین اهداف و برنامه های سال ١۴٠٣ باجه های بانکی روستایی مدیریت شعب منطقه شرق تهران برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب منطقه شرق تهران، شیری برنامه محوری و همگرایی مجموعه واحدهای ستادی و اجرایی با سیاست های کلی بانک را رمز موفقیت پست بانک ایران در سالهای اخیر دانست و افزود: توفیقات بدست آمده در شرایط کنونی، حاکی از آن است که اگر فعالیت ها درست مدیریت و راهبری شوند در بنگاه های اقتصادی سود مورد انتظار حاصل خواهد شد و نقش باجه های بانکی در توسعه کمی و کیفی خدمات، تجهیز منابع و سودآوری قابل توجه و در خور تقدیر است.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه هرساله اهداف کمی تعیین و مسیر حرکت تمامی واحدهای اجرایی و ستادی ابلاغ و به صورت ماهانه مورد ارزیابی قرار می گیرند، تصریح کرد:  شعب به تحقق اهداف از مزایا برخوردار می شوند و مسئولین باجه بانکی نیز که تلاش بیشتر و مضاعفی داشته باشند، از کارمزد بیشتری بهره مند خواهند شد.
وی افزود: دریافت کارمزد بیشتر به هنر و میزان تلاش های شما در توسعه بازار هدف و جذب و جلب رضایت مشتریان دارد و انتظار می‌رود برای افزایش سهم در جذب بازار اهتمام جدی‌تری داشته باشید.
شیری با تاکید بر اینکه سیاست کلی بانک حمایت همه جانبه از واحد های اجرایی و باجه های بانکی است، گفت: برگزاری ۱۶ جلسه رویداد به وقت شما در سال گذشته، گفتمان چهره به چهره، طرح مباحث، بررسی موضوعات کاری، شناسایی و  گردآوری ۶۰۰۰ ایده در نشست های مشترک، افزایش تعداد خدمات و همچنین میزان دسترسی به باجه ها از مصادیق بارز رویکرد حمایتی بانک به باجه های بانکی روستایی است.
همچنین در جلسه دوم، آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان نیز ضمن تشریح برخی از اقدامات و عملکرد باجه های بانکی در شاخص های مختلف به تبیین اهداف و برنامه های سال جاری پرداخت و بر ضرورت شناسایی نقاط قوت برای اجرای بهینه، تحقق برنامه ها، همچنین بر رعایت نظم و انضباط مالی در باجه های بانکی تاکید کرد. 
در ادامه این جلسه، احمد فرهمند مدیرشعب منطقه شرق تهران نیز با اشاره به اهداف توسعه‌ای پست بانک در مناطق روستایی و فرصتهای ایجاد شده به تشریح  برنامه ها و اهداف تعیین شده سال جاری و توزیع آن به تفکیک هریک از باجه های بانکی روستایی این منطقه در سه شاخص مدیریت منابع، مدیریت خدمات بانکداری الکترونیک و مدیریت نقدینگی پرداخت و گفت: آموزش اثر بخش، تکریم و رفتار مناسب با مشتریان، استفاده از ظرفیت پرداخت تسهیلات در رونق کسب و کار در روستا، گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک، برقراری ارتباط مستمر و موثر با حوزه های مردم نهاد و تشکل های روستایی و تمرکز بر برنامه و اهداف تعیین شده به عنوان نقشه راه، همواره باید در باجه‌های بانکی روستایی مورد توجه قرار داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.