×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
جلسه مشترک مناطق آزاد با ثبت اسناد چه نتایجی داشت؟

منطقه آزاد ماکو پیشگام دراجرای طرح فعالیت شرکت های مناطق آزاد در سرزمین اصلی

به گفته معاون ثبت اسناد و املاک کشور،  شرکت هایی که در مناطق آزاد ثبت شده  و فعالیتشان در سرزمین اصلی دچار مشکل میشد طبق تفاهم نامه منعقده می توانند بصورت الکترونیکی درخواست فعالیت در سرزمین اصلی را ثبت نمایند و برعکس شرکت های فعال در تمام نقاط کشور که علاقمند به انتقال شرکت یا ثبت شعبه در مناطق آزاد را دارند می توانند نسبت به انتقال و یا ثبت شعبه در منطقه با همان نام و شماره ثبتی اقدام کنند.

قطعات تفکیکی شهرک های صنعتی منطقه آزاد ماکو سنددار می شوند

به گفته حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این تفاهم نامه، صدور صددرصد اسناد مالکیت حدنگاری قطعات تفکیکی شهرک های صنعتی تجاری واقع در محدوده منطقه آزاد ماکو انجام می گیرد.

همچنین صدور سند تفکیکی برای کلیه واگذاری های سازمان در قالب مساکن مهر،‌اقدام ملی، جهش ملی مسکن،‌بنیاد شهید و جوانی جمعیت به محض ارائه مستندات ظرف یک ماه از سوی ثبت اسناد و  تهیه کلیه نقشه های حدنگاری مورد نیاز سازمان منطقه آزاد ماکو از طریف شرکت های طرف قرارداد اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی در سال جاری جزو مفاد این تفاهم نامه بود.

همچنین نقشه محدوده شهری بافت مسکونی شهر پلدشت،‌شوط،‌مرگنلر،‌یولاگلدی و بازرگان با همکاری شهرداری، فرمانداری و ثبت اسناد و املاک استان بروزرسانی می شود.

مشکل اراضی زراعی شهرستان پلدشت در حوزه صدور اسناد زراعی در جلسه مشترک جهاد شهرستان پلدشت و منطقه آزاد ماکو ظرف مدت دوهفته بررسی می شود و نحوه اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی برنامه توسعه کشور در منطقه آزاد ماکو با همکاری تمامی دستگته ها بررسی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.