×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

مدیرعامل بیمه البرز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بیمه البرز از موفقیت های چشمگیر این شرکت در گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این شرکت با رشد حدود ۱۸۴ درصدی سود خالص از رقم ۱۰۷۷ میلیارد تومانی به رقم ۳۰۵۵ میلیارد تومان رسید.
بگفته موسی رضائی میرقائد آمارها حکایت از رشد ۲۰۰ درصدی سود عملیاتی دارد و سود حاصل از فعالیت های بیمه ای نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۲۵ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل بیمه البرز رشد ۸۴ درصدی درآمدی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۱۱۱ درصدی درآمد سرمایه گذاری ها را با افزایش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به ۲۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر موفقیت های بیمه البرز دانست و افزود:
پرتفوی حق بیمه صادره نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد داشته که بیشترین سهم را بیمه های درمان و زندگی اندوخته دار به خود اختصاص داده اند.
افزایش ۷۸ درصدی درآمد حق بیمه ناخالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته و کاهش ۲۳ درصدی نسبت خسارت به واسطه مدیریت صحیح ریسک و اصلاح پرتفوی بیمه ای از دیگر آمارهای ارائه شده بود.
موسی رضایی میرقائد در پایان با اشاره به اجرای طرح نوآورانه و منحصر به فرد بیمه زندگی پروژه محور بیمه البرز در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم ابراز امیدواری کرد: بیمه البرز با پیشگامی در مسیر اجرای طرح های بیمه ای تولید محور، رشد و بالندگی خود را در سال جاری نیز تضمین نموده و با قدرت پیش خواهد رفت.
وی یادآور شد نقش آفرینی صنعت بیمه در چرخه اقتصاد کشورمان مستلزم نوآوری و تلاش جهادی شرکت های بیمه ای با اجرای طرح های تولید محور و وابسته به مشارکت مردم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.