×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
جهش در تعیین تكلیف اموال تملیکی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از شادا، مجتبی فراهانی فرمهینی اظهار داشت: با ورود و نظارت میدانی وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در گمرکات کشور و انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، شاهد یک جهش قابل اعتناء در این دو حوزه از ابتدای شروع کار دولت سیزدهم بوده ایم.

وی تصریح کرد: این تحول چشمگیر، تأثیر قابل توجه ای در تعیین تکلیف اموال و کاهش رسوب کالا داشته است.

فراهانی با اشاره به دستورهای صادره از سوی دکتر خاندوزی در خصوص تعیین تکلیف اموال غیر منقولِ مشمول قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: خروجی دستورات وزیر اقتصاد توانست پرونده اموال غیر منقولی که بیش از دو دهه بلا تکلیف مانده بودند، روشن کند.

وی اضافه کرد: به جرأت می توان مدعی شد، طی دو دهه گذشته هیچ یک از وزیران وقت امور اقتصادی و دارائی به این میزان، بازدید میدانی از انبارها و اهتمام نسبت به تعیین تکلیف اموال اعم از منقول و غیر منقول نداشته اند.

مجتبی فراهانی فرمهینی عنوان کرد: حضور اینگونه شخص وزیر اقتصاد در میدان، باعث شده است تا مسئولین ارشد نظام به تحول در عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اذعان داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.