جهش هفت پله ای روابط عمومی فولاد شادگان در یک سال

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، در این همایش که دوشنبه ۱۰ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر عمیدی مدیرکل دفتر رسانه و ارتباطات وزارت صمت، دکتر مس‌فروش رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران، دکتر سولماز ادریسی مدیر روابط عمومی، دکتر فرجی معاون مالی و اداری شرکت ملی فولاد ایران و روسای روابط عمومی ۷ طرح فولادی کشور همراه بود، از تلاش های مهندس آرمین مرادی مدیر روابط عمومی شرکت صنعت شادگان در ایجاد تحول اساسی و اتخاذ راهبردهای نوین در عبور از روابط عمومی سنتی به مدرن افزون بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی و امید آفرینی در جامعه هدف، به عنوان محورهای اصلی ارزیابی و ملاک انتخاب روابط عمومی ممتاز از سوی روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران عنوان شد.

شایان ذکر است، روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در سال ١۴٠١، درجایگاه هفتم این ارزیابی قرار داشت، اما امسال توانست با برنامه ریزی دقیق در روابط اجتماعی و اداری علاوه بر کسب شناخت کافی از سایر ذینفعان، اهداف خود را محقق و مقام نخست را از آن خود کرد.

فتحنایی

Recent Posts

مانور آتش‌نشانان منطقه ویژه اقتصادی لامرد در مدارس

آتش‌نشانان منطقه ویژه اقتصادی لامرد، همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی با حضور…

4 ساعت ago

انعقاد بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال قرارداد نهضت ملی مسکن در استان قم

محسن بابایی، مدیر شعب بانک مسکن استان قم از انعقاد قرارداد ساخت ۲۱ هزار و…

4 ساعت ago

شرکت ملی مس با راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی به دنبال بومی‌سازی تجهیزات معدنی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از طرح تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی با هدف بومی‌سازی…

4 ساعت ago

سازمان بهزیستی در راستای موفقیت خود نیازمند نگاه تحول گرایانه به بدنه این سازمان است

قانون حمایت از بیماران اوتیسم نیازمند ترمیم و اخذ تمهیداتی اساسی است به گزارش اخبار…

4 ساعت ago

کسب بازدهی بیش از سه برابر شاخص کل بورس توسط صندوق آتیمس تمدن

صندوق سرمایه‌گذاری آرمان آتیه درخشان مس با نماد معاملاتی آتیمس، موفق به کسب بازده ۸٫۶…

4 ساعت ago

طرح طلایی هیمکو؛ احداث بزرگترین اسکله بارگیری مواد فله معدنی

فولاد ایران در جهان شناخته شده است و جزو ۱۰ تولیدکننده برتر در این صنعت…

4 ساعت ago