به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی؛ در این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سالجاری ادامه داشت، رقابت میان نمایندگان بیمه تجارتنو برای فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل شکل گرفت که نتایج خوبی به دست آمد. عملکرد شبکه فروش بیمه تجارتنو به گونه ای بوده که در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ با تحقق بودجه تکلیفی به باشگاه شرکتهای ۱۰۰۰ میلیاری پیوست. در نگاه کلی، هدف از برگزاری این جشنواره و سایر جشنواره ها ایجاد فرصت برای کلیه نمایندگان به منظور توسعه ی فروش و گسترش پوششهای بیمهای در سطح جامعه با استفاده از فرصت های مالی نهفته در جشنوارها و همچنین ایجاد تمایز در ارائه محصولات بیمه ای به جوامع هدف است. گفتنی است؛ در پی استمرار برگزاری این دست جشنواره ها در بیمه تجارتنو، شبکه فروش این شرکت قصد دارد ایام دهه فجر جشنواره ای در ابعاد بزرگتر برگزار کند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰…
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی از واریز ۴۰ هزار فقره وام ۳۰ میلیون تومانی قرضالحسنه…
معاون اکتشاف و امور معادن شرکت آهن و فولاد ارفع، اعلام کرد : این شرکت…
آقای نیکاخلاق، معاون طرحوبرنامه بانک آینده در آیین رونمایی از سامانه «چکاد» و «ریالدیجیتال» که…
شرکت مبین انرژی خلیج فارس با نصب ۱۵ دستگاه آبشیرینکن در روستاهای جنوب بوشهر، به…
شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جشنواره مشترک محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری،…