Categories: ورزشی

حاتمی: پیکان تاکنون نتایج خوبی گرفته است

فرزاد حاتمی در گفت و گو با ایرنا، درباره دیدار پیکان مقابل نساجی در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: بازی با نساجی یک بازی خانگی برای ما است و به خاطر همین ۳ امتیاز را می‌خواهیم. با تمام احترامی که برای نساجی قائل هستم ما برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می تواند تا آخر فصل در میانه های جدول یا حتی رده‌های بالای جدول باشد؟ تاکید کرد: ما اگر بتوانیم با توجه به بودجه مشخصی که داریم، در میانه‌های بالای جدول بمانیم کار بزرگی کرده‌ایم. تنها مساله این است که تیم ما نباید ببازد که این مساله بسیار مهم است. اگر شرایط این‌طور شود می‌توانیم رتبه خوبی در جدول بدست بیاوریم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه وضعیت بودجه این تیم چگونه است که همه درباره کم بودن آن صحبت می کنند؟، گفت: مطمئن باشید بودجه تمام تیم های بالای جدولی دو تا سه برابر بودجه ما است. سیاست باشگاه از فصل پیش این بود که با قراردادهای پایین و با بودجه مشخص قرارداد ببندند که البته امسال به خاطر مسائل اقتصادی کمی قراردادها بیشتر شد اما در کل بودجه ما نسبت به خیلی از تیم ها کمتر است.

حاتمی ادامه داد: البته این را بگویم که پیکان هیچ مشکلی برای پرداخت مبالغ قرارداد به بازیکنان ندارد بلکه فقط سقف بودجه دارد. بالاخره تیمی که حامی مالی آن کارخانه خودروسازی است، مشکل پرداخت ندارد اما سیاست های خود را برای صرف هزینه در بخش ورزشی دارد.

وی درباره اینکه آیا روی او و محمد نوری به عنوان بازیکنان با تجربه پیکان فشاری وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: با توجه به اینکه تا الان خوب نتیجه گرفته‌ایم هیچ فشار روی من و نوری نیست و وضعیت خوب است. بالاخره مهدی تارتار به عنوان سرمربی تیم، ما را آورده تا در مواقع حساس عصای دست او باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: من و نوری سعی می‌کنیم به عنوان بازیکنان با تجربه در تیم بزرگی کنیم تا در نهایت پیکان نتیجه مورد نظر را بگیرد. خدا را شکر جوان‌های خوب و حرف گوش کنی هم داریم که بسیار با انگیزه هستند و دوست دارند به تیم های بزرگتر و تیم ملی برود که همین انگیزه آنها را چند برابر می‌کند.

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

9 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

13 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

13 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

13 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

15 ساعت ago