×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
حاج‌صفی: جوانان شایسته‌ای در تیم ملی فوتبال داریم

به گزارش ایرنا؛ «احسان حاج‌صفی» که یکی از ارکان اصلی تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده است، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر ۲ اردو برگزار کردیم که تاثیر خوبی در روند آماده‌سازی تیم ملی داشت.
وی افزود: ابتدا برابر ازبکستان به میدان رفته و نمایش خوبی در تاشکند داشتیم. با چند روز تمرین توانستیم به هماهنگی نسبتا مناسبی رسیده و در جریان بازی هم توان تیم ایران را ثابت کنیم.
کاپیتان تیم ایران تصریح کرد: در اردوی بوسنی هم شرایط مناسبی برای تمرین وجود داشت که باید از مسوولان فدراسیون بابت این اردو و برگزاری دیدار تدارکاتی تشکر کنم چراکه در این شرایط، واقعا هماهنگی برای برگزاری اردو و بازی دوستانه بسیار دشوار است.
وی بوسنی را یکی از بهترین تیم‌های قاره اروپا دانست و گفت: بازیکنان بوسنی در باشگاه‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند اما در این دیدار تیم ایران بسیار عالی بازی کرد و حتی می‌توانست با گل‌های بیشتری نیز میزبان را شکست دهد. این دیدار سنگین، محک خوبی برای کادر فنی و بازیکنان بود.
حاج‌صفی ادامه داد: شرایط اردوهایی که برگزار کردیم بسیار خوب بود و باید از بازیکنان تیم تشکر کنم که بدون حاشیه در اندیشه موفقیت هستند. جوانان شایسته‌ای داریم که برای تیم ملی مفید خواهند بود.
این بازیکن باتجربه در ادامه به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخت و گفت: او مربی خوب و زحمتکشی است و از نظر اخلاقی و فنی، کارش را به خوبی بلد است. همه شاد هستیم که اسکوچیچ و دیگر اعضای کادر فنی با جان و دل برای موفقت تیم ملی تلاش می‌کنند. وی در خصوص تداوم حضورش در تیم ملی، گفت: در دیدار با بوسنی تعداد بازی‌های ملی من به ۱۱۲ رسید که این افتخار بزرگی است. پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگترین افتخار است و خداوند در این راستا به من عزت داده است.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای تدارکاتی مقابل ازبکستان و بوسنی به‌ترتیب با نتایج دو بر یک و همچنین دو بر صفر به پیروزی رسید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.