×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
حاشیه‌های کرونایی شهرآورد نود و چهارم

به گزارش ایرنا؛ طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، نود و چهارمین شهرآورد تهران میان استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۳۵ و دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود این در حالی است که تعداد افرادی که برای برگزاری یا پوشش خبری این رویداد حساس به ورزشگاه آمده‌اند بسیار بیشتر از حد انتظار است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تهران از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد به سر می‌برد و شاید بهتر بود سازمان لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور بیش از حد خبرنگاران و تصویربرداران و سایر عوامل برگزاری شهرآورد جلوگیری می‌کرد.

هم اکنون تعداد عکاسان و تصویر برداران حاضر در تونل ورزشگاه برای انجام مصاحبه با بازیکنان و کادر فنی دو تیم بسیار زیاد است و همین مساله از نظر شیوع ویروس کرونا یک خطر بزرگ برای سلامتی افراد حاضر اعم از خبرنگاران، بازیکنان، کادر فنی و عوامل برگزاری به شمار می‌رود.

نکته قابل توجه دیگر در این دیدار نصب پرچم از سوی کانون هواداران ۲ تیم بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی است ضمن اینکه کانون هواداران پرسپولیس در اقدامی اقتباسی از فینال لیگ قهرمانان آسیا، تصاویر برخی هواداران خود را روی سکوها نصب کرده است.

کانون هوادارن استقلال نیز پرچم بزرگ تیم مورد علاقه خود که مانند همیشه به دو ستاره مزین شده است  در طبقه دوم پهن کرده‌اند و درطبقه اول نیز با با اشاره به سال تاسیس این باشگاه، عدد ۷۵ را نوشته‌اند.

در نیم ساعت باقی مانده به آغاز مسابقه، بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند و زیر نظر مربیان، بدن‌های خود را برای این دیدار آماده کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.