Categories: ورزشی

حدادی‌فر: عقب‌تر از دیگر تیم‌ها هستیم/ روزهای خیلی سختی را پشت سر می‌گذارم

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ذوب‌آهن با حضور مجتبی حسینی سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: باتوجه به شرایط نیم فصل اول و نتیجه نگرفتن تیم ما در نهایت باشگاه مجبور به تغییر مربی شد و حالا یک مربی داریم که قبلا در تیم ما حضور داشت و با دانش و نظم و انضباط است. داریم کار می‌کنیم و یک هفته است تمرینات‌مان را شروع کردیم اما خیلی عقب هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم چیزهایی که سرمربی تیم به ما می‌گوید را در زمین پیاده کنیم و موفق شویم. او مربی کاربلدی است و ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم نقطه ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم. با جذب بازیکن و برطرف کردن نقطه ضعف‌های‌مان بتوانیم دوباره روزهای خوبی را تجربه کنیم. کارمان در نیم فصل دوم خیلی سخت است اما باید خیلی جدی و پرتلاش کار کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم و از اینجای جدول جدا شویم.

کاپیتان ذوب‌آهن با بیان این‌که مدیریت بسیار ما را حمایت می‌کند، گفت: از جواد محمدی مدیرعامل قبلی هم باید تشکر کنیم و آقای فریدونی هم که اکنون حضور دارند بسیار دارند زحمت می‌کشند و آن چیزهایی که تیم نیاز دارد، در حال فراهم شدن است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

او درباره وضعیت خودش نیست گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم اما روزهای خیلی سختی را دارم پشت سر می‌گذارم چون شرایط تیم خوب نیست و فشار زیادی را داریم تحمل می‌کنیم. ان‌شاءالله با بهبود شرایط تیم وضعیت ما هم بهتر شود و بتوانیم از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت ببریم.

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص پیش بینی‌اش از عملکرد نیم فصل دوم بیان کرد: در نیم فصل دوم خیلی کار سخت است و فوتبال ایران به شکلی شده است که همه تیم‌ها به جز دو سه تیمی که شرایط خوبی دارند، نزدیک به هم هستند. ما هم خیلی امیدواریم و داریم پرفشار تمرین می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم امتیازات زیادی که در نیم فصل اول به دست آوردیم را جبران کنیم و سال را خوب تمام کنیم.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago