×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
حدادی‌فر: چه تخلفی کردیم که مسوولان پرسپولیس ادعاهای عجیبی دارند

به گزارش ایرنا؛ «قاسم حدادی‌فر» پنجشنبه شب پس از تساوی ارزشمند تیمش مقابل پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سختی بود و با وجود مسائلی که کرونا در اردوی ما ایجاد کرد، عملکرد خوبی انجام دادیم. حتی می توانستیم برنده شویم و فرصت‌های مناسبی را در دقایق پایانی از دست دادیم.

وی گفت: مسحق این جایگاه نیستم و باید خودمان را در جدول بالاتر ببریم. قطعا این مهم در هفته‌های آینده رخ خواهد داد.

حدادی‌فر در خصوص لغو این بازی در هفته‌های گذشته و موکول شدن آن به امروز، توضیح داد: از صحبت‌های من برداشت اشتباه شد. تیمی که به فینال آسیا می‌رود سختی زیادی متحمل می‌شود.همین حالا بزرگترین حسرت «وحید امیری» و «احسان پهلوان» غیبت در فینال لیگ قهرمانان است.

کاپیتان ذوب‌آهن ادامه داد: ما آن زمان به تهران سفر کرده و آماده بودیم اما شب قبل از بازی اعلام کردند که دیدار لغو شد. ما چه تخلفی کردیم که مسوولان پرسپولیس می‌گویند بازی باید سه بر صفر می‌شد. از «ابراهیم شکوری» که فردی فوتبالی است تعجب می‌کنم که این حرف‌ها را می‌زند. من نیازی ندارم که حقانیت خود را در فوتبال ایران اثبات کنم.

وی پرسپولیس را تیمی بزرگ و موفق دانست و گفت: موفقیت اتفاقی به دست نیامده و آنها شایسته این روزهای خب بوده‌اند و امیدوارم همچنان در بهترین شرایط باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.