وی به عدم توسعه روابط عمومی ها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره کرد و افزود همگام با رشد و توسعه سازمانها، روابط عمومی ها باید به سمت توسعه افقی و عمودی حرکت کنند.
او ادامه داد : مسلما حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن اجتناب ناپذیر است چرا که با وقوع انقلاب چهارم صنعتی، رویکرد روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل در معرض حذف باید تغییر کند.
یعقوبی برنامه ریزی استراتژیک ، فرایند محوری، ارتباطات استراتژیک ، تحقیق و پژوهش را از شاخصه های روابط عمومی مدرن دانست و به عبور از نقش سنتی روابط عمومی ها اشاره نمود و با اشاره به تاثیر انقلاب صنعتی بر مشاغلی از جمله روابط عمومی ها، گفت: امید است با بروز رسانی و تداوم یادگیری و تغییر پارادایم، بتوان در مسیر توسعه، رفع چالشهای آینده و ایفای نقش موثر در سازمان و امید آفرینی در جامعه حرکت نماییم.
گفتنی است، دومین گردهمایی مدیران و روسای روابط عمومی های صنعتی و معدنی کشور، به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به مدت سه روز برگزار شد که در این نشست، به چالش های پیش روی روابط عمومی ها و نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین پرداخته شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=244388