به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی؛ عبدالقیوم یمرلی مدیر استان لازمه حیات هر بانکی را حضور در میدان رقابت و جذب منابع ارزان قیمت بیان کرد و گفت: همکاران در شعب باید با فعالیت مؤثر و رو به رشد در جهت پیشرفت شعبه خود گام بردارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
یمرلی تمرکز و انگیزه کارکنان به تحقق اهداف تعیین شده بانک را ضروری دانست و افزود: همکاران با تلاش مضاعف و بازاریابی دقیق، محصولات بانک را به مشتریان معرفی کرده و آنان را از نحوه خدمت رسانی این محصولات مطلع کنند.
در ادامه این همایش جواد سعادتی معاون اجرائی این منطقه به تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد شعب در مدت زمان سپری شده از سال پرداخت و از همکاران خواست تا با مطالعه دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک، دانش بانکی خود را به روز کرده و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان استفاده کنند.
امروز، معادل ۵ اکتبر، در تقویم جهانی به نام بلند معلمان به ثبت رسیده است؛…
در دیدار معاون وزیر صمت با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری…
در حالی که سهم بیمه های عمر و زندگی از کل پرتفوی صنعت بیمه حدود…
روابط عمومی و امور بین المللی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گزارشی از اقدامات عام…
بیمه ملت برای پنجمین سال پیاپی، در سال ۱۴۰۳ عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را…
بیمارستان بانک ملی ایران بهعنوان مرکز درمانی وابسته بهکل نظام بانکی کشور با بیش از…