×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
حضور شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن / گهرزمین؛ پیشرو در نوآوری و توسعه صنعت معدنی

به گزارش تجارت گردان ، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به عنوان یکی از بزرگترین فعالان در صنعت معدن و فولاد ایران، در چهاردهمین همایش و نمایشگاه «چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» که از دیروز در هتل المپیک تهران آغاز شده، حضوری پررنگ و فعال دارد.

این رویداد، که به عنوان دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی شناخته می‌شود، شامل سه رویداد متوالی سالانه است که عبارتند از: چهاردهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن، ششمین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی و سومین همایش معدنکاری دیجیتال. این رویدادها مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، میزگردهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه را در بر می‌گیرند.

گهرزمین، در کنار مشارکت در برگزاری این همایش، با برپایی غرفه‌ای برای ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود، نقشی کلیدی ایفا می‌کند. مدیران و کارشناسان این شرکت نیز در پنل‌های تخصصی حضور فعالی دارند.

این رویداد، که با حضور تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار شده، فرصتی استثنایی را برای شرکت‌کنندگان و علاقمندان فراهم می‌آورد تا با حضور در این همایش، از فرصت‌ها و چالش‌ها و به‌روزترین تحولات صنعت معدن و فولاد مطلع شوند و از نمایشگاه بزرگ این رویداد دیدن کنند.

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی از تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۳ در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است و انتظار می‌رود که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال در این صنعت، توجهات زیادی را به خود جلب کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.