×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
حضور فعال پتروشیمی شیراز در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور، با حضور فعال در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران *(ایران اکسپو ۲۰۲۴)*، گامی مهم در جهت معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به بازارهای جهانی برداشت.

این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، بزرگترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان بود.

 حضور پتروشیمی شیراز در این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای این شرکت بود تا دستاوردها و نوآوری‌های خود را در زمینه تولید انواع محصولات پتروشیمی به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

پتروشیمی شیراز که در پاویون مشترک گروه گسترش نفت و گاز پارسیان حضور دارد ، طیف گسترده‌ای از محصولات خود را، از جمله اوره پریل، اوره گرانول، آمونیاک، آرگون، متانول، کود مایع ازته (UAN) و سایر محصولات را به نمایش گذاشت.

علاوه بر معرفی محصولات، پتروشیمی شیراز در این نمایشگاه مذاکرات متعددی با تجار و بازرگانان خارجی انجام شد و به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده شد و زمینه‌های همکاری‌های جدید را مورد بررسی قرار دادند.

حضور فعال پتروشیمی شیراز در ایران اکسپو ۲۰۲۴ نشان‌دهنده تعهد این شرکت به توسعه صادرات و حضور در بازارهای جهانی است.

پتروشیمی شیراز با اتکا به دانش و تجربه خود، مصمم است سهم خود را در ارتقای جایگاه ایران در صنعت پتروشیمی جهان ایفا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.